بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد
بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد

تحلیل تکنیکال بانک پارسیان...

تحلیل تکنیکال بانک پارسیان از نگاه فرید هلالات ...
تحلیل تکنیکال بانک پارسیان...


قیمت سهام شرکت بانک پارسیان به سبب سیگنال دوقلوی کف (Double Bottom) تا محدوده هدف کلاسیک 247‌تومان رشد کرده و سپس اهداف هیجانی 270 و 290‌تومان را محقق ساخته است. این در حالی است که در محدوده هیجانی مذکور، سیگنال Top Failure Swing به نشانه اشباع بازار خرید در نمودار سهام شرکت دیده می‌شود. 

بر اساس آنچه گفته شد، می‌توان حمایت‌هایی را در پیش روی فروشندگان سهام شرکت در نظر داشت. حمایت‌های مذکور عبارتند از: 252‌تومان، 233‌تومان، 220 – 217‌تومان و 202 – 200‌تومان. حمایت در محدوده 252‌تومان در محدوده 6/23‌درصد فیبوناچی انجام شده است اما برگشت در 6/23 فیبوناچی معمولا بازار را به خوبی اشباع نمی کند و بنابراین با رشد جزیی قیمت ممکن است دوباره عرضه‌های قدرتمندی صورت گیرد. 
در این صورت احتمال ایجاد دوره متراکم قیمت و نوسانات جانبی در بازار سهام شرکت بانک پارسیان وجود دارد و با در نظر گرفتن سیگنال نوسان غلط در سقف اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، احتمال اینکه الگویی برگشتی در جهت افت قیمت ایجاد گردد، وجود دارد. از سوی دیگر حمایت 233‌تومان در محدوده 2/38‌درصد فیبوناچی و در تلاقی با خط اول بادبزن فیبوناچی می‌تواند سطح تقاضا را بالا ببرد، اما افت بیشتر قیمت تا 220 - 217‌تومان می‌تواند بازار فروشندگی را به خوبی اشباع کند. در این محدوده تلاقی تصحیح 50‌درصد، خط میانه بادبزن فیبوناچی و خط میانه چنگال اندروز، بر اهمیت این محدوده می‌افزاید.

افزایش دامنه نوسان شرکتهای بورس تهران ...

افزایش دامنه نوسان همزمان با منفی شدن بورس ...
نوشدارو پس از مرگ سهراب ...


افزایش دامنه نوسان شرکتهای بورس تهران ... 

 
  به اطلاع کلیه فعالان بازار می رساند از روز شنبه مورخ16/8/1388و در راستای افزایش نقدینگی سهام دامنه مجاز نوسان روزانه قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ، از 3 به 5/3 درصد و برای حق تقدم سهام از 6 به 7 درصد افزایش خواهد یافت . در همین راستا نیز حجم مبنای شرکتهای با سرمایه ده میلیارد سهم و بیشتر از 4 در ده هزار (0004/0) به 3 در ده هزار (0003/0) تعداد سهام شرکت تغییر پیدا خواهد کرد .

جابجایی خروارها اطلاعات نهانی در بازار دور از چشم سهامدار جزء ..

جابجایی خروارها اطلاعات نهانی در بازار دور از چشم سهامدار جزء ...
نمونه بارز شفاف سازی در بازار بورس تهران ...!!!



از نکات جالب بازار شفاف !! و بدون اطلاعات نهانی!! بورس تهران و ازنمونه بارز شفاف سازی شرکت لوله و ماشین سازی است . 

سهم مورد نظربعد از دو سه ماه منفی بودن و صف فروش داشتن بطور اتفاقی !!توسط یک عده 5-6 روز پیش صف فروشش جمع شده و بعد از 3 روز صف خریدن بودن باز هم به طور کاملا اتفاقی!!! نماد شرکت برای تعدیل مثبت بسته می شود و امروز بعد از 2 روز بسته بودن ، با افزایش بازگشایی می شود .(هرچند امروز با منفی شدن بازار از سود این عده کمی کاسته شد !)

و این را شما سهامدار جزء نمونه ای از خروار بدانید ...
خروارها اطلاعات نهان در بازار ما جابجا می شود و فقط کافیست شما بطور اتفاقی !!در جریان یکی اتز آنها قرار بگیرید تا مسیر زندگیتان عوض شود ، به همین راحتی ...!!!