بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد
بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد

آمریکا پیشنهاد هسته‌ای ایران را 'مفید' توصیف کرد

  دولت آمریکا پیشنهاد هسته‌ای ایران را 'مفید' توصیف کرد


جی کارنی برنامه ارائه شده توسط نمایندگان ایران را مفید توصیف کرده است
دولت آمریکا از طرح پیشنهادی ایران برای حل مساله هسته‌ای استقبال کرده و یک مقام ایرانی خواستار واکنش مساعد غرب به این پیشنهاد شده است...

ادامه مطلب ...

دو چالش مهم اوباما درباره ایران

 دو چالش مهم اوباما درباره ایران


برای نخستین بار پس از چندین سال، مذاکرات هسته‌ای دو روز اخیر در ژنو با استقبال همه طرف‌ها روبه‌رو شده و بحث از ‌پیشرفت و چشم‌انداز توافق در آن، به ترجیع‌بند موضع‌گیری‌های همه طرف‌ها تبدیل شده است..

  ادامه مطلب ...

سد تحریم شکسته شده است

 انتقاد نهاوندیان از سنگ‌اندازی دلالان تحریم‌ها

 سد تحریم شکسته شده است


ادامه مطلب ...

جان کری: در حال مذاکره محرمانه با ظریف هستم اما آن را علنی نمی‌کنم

 جان کری: در حال مذاکره محرمانه با ظریف هستم اما آن را علنی نمی‌کنم


  وزیر خارجه امریکا گفت: هم‌اکنون در حال مذاکرات محرمانه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هستم...

ادامه مطلب ...