بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد
بازار و تجارت - بورس نگار

بازار و تجارت - بورس نگار

بورس نگار - نقطه ای کوچک همچون جزیره ای در اقیانوس بیکران اقتصاد

تحلیل تکنیکال بانک پارسیان...

تحلیل تکنیکال بانک پارسیان از نگاه فرید هلالات ...
تحلیل تکنیکال بانک پارسیان...


قیمت سهام شرکت بانک پارسیان به سبب سیگنال دوقلوی کف (Double Bottom) تا محدوده هدف کلاسیک 247‌تومان رشد کرده و سپس اهداف هیجانی 270 و 290‌تومان را محقق ساخته است. این در حالی است که در محدوده هیجانی مذکور، سیگنال Top Failure Swing به نشانه اشباع بازار خرید در نمودار سهام شرکت دیده می‌شود. 

بر اساس آنچه گفته شد، می‌توان حمایت‌هایی را در پیش روی فروشندگان سهام شرکت در نظر داشت. حمایت‌های مذکور عبارتند از: 252‌تومان، 233‌تومان، 220 – 217‌تومان و 202 – 200‌تومان. حمایت در محدوده 252‌تومان در محدوده 6/23‌درصد فیبوناچی انجام شده است اما برگشت در 6/23 فیبوناچی معمولا بازار را به خوبی اشباع نمی کند و بنابراین با رشد جزیی قیمت ممکن است دوباره عرضه‌های قدرتمندی صورت گیرد. 
در این صورت احتمال ایجاد دوره متراکم قیمت و نوسانات جانبی در بازار سهام شرکت بانک پارسیان وجود دارد و با در نظر گرفتن سیگنال نوسان غلط در سقف اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، احتمال اینکه الگویی برگشتی در جهت افت قیمت ایجاد گردد، وجود دارد. از سوی دیگر حمایت 233‌تومان در محدوده 2/38‌درصد فیبوناچی و در تلاقی با خط اول بادبزن فیبوناچی می‌تواند سطح تقاضا را بالا ببرد، اما افت بیشتر قیمت تا 220 - 217‌تومان می‌تواند بازار فروشندگی را به خوبی اشباع کند. در این محدوده تلاقی تصحیح 50‌درصد، خط میانه بادبزن فیبوناچی و خط میانه چنگال اندروز، بر اهمیت این محدوده می‌افزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد